A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye

Az Országos Rallye Bajnokság harmadik futamának Székesfehérvár volt a központja, míg a gyorsasági szakaszokat a várostól északra kellett teljesíteni. A Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frici és Bagaméri Laci küzdelmes versenyen vett részt, amit végül a Ford Fiesta R5 versenyautójuk kormányszervójának meghibásodása miatt fel kellett adjanak.

Újult erővel vágtunk neki a vasárnapnak, a lehető legtöbbet akartuk ledolgozni a hátrányunkból.-vázolta Frici a csapat vasárnapi terveit. A vasárnapi második gyorsaságin, a harmadik kanyarban meghibásodott a kormányszervónk. Még bent a szakaszon újraindítottuk az autót, ez sok esetben a kormányszervót is helyrehozza, de nem változott semmi. A szakaszról lejöttünk, de 2 és fél perc hátránnyal az éllovasokhoz képest, és mivel még egy gyorsasági is szerepelt az útvonalban a szervizig, úgy döntöttünk, nem folytatjuk. Szomorúak vagyunk, de a rallye technikai sport, amiben benne van a technikai hiba. Most nekünk jutott. Innentől teljes erővel a július eleji Veszprém Rallye-ra fókuszálunk, készülünk az év első murvás versenyére.-tette hozzá Frici.

Nem sokkal a rajt után tönkrement a kormányszervónk. Nekem eleinte fel sem tűnt, csak azt vettem észre, hogy Frici erőlködve vezeti az autót.- mesélte élményeit Bagaméri Laci. Úgy néz ki, az idei Fehérvár Rallye nem a mi versenyünk volt, kezdődött a 30 másodperces büntetéssel, utána pedig ez a technikai hiba kényszerített idő előtti befejezésre. Amíg viszont mentünk, elég jó volt a tempónk, amit szeretnénk átmenteni a következő, murvás veszprémi futamra!-tekintett előre pozitívan a navigátor.